.:::TuNiNgOlT aUtÓk PoRtÁlJa:::.
.:::Figyelem!!:::.
 
 
 
 
 
Ha képet vagy bármi egyebet akartok küldeni akkor ide küldjétek!:alexemat@citromail.hu vagy gcfankid@hotmail.com 
 

.:::Hangfalak:::.


.:::Kereső:::.

Google


WWW tuningoltautok.try.hu

.:::Lottó statisztika:::.
Múltbéli találat
A már kihúzott számok között keres találatokat.
Adjon meg öt lottószámot:


.:::Vicclap képek:::.

 
.:::Bejelentkezés:::.
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
.:::Menü:::.
 
.:::Kért videók:::.
 
.:::Videók:::.
 
.:::Mi a KEDVENC autómárkád?:::.
MI a KEDVENC autómárkád?

BMW
Toyota
Porsche
Lamborghini
Ferrari
Suzuki
Dodge
Audi
Ford
Valami más
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
.:::Kirakók:::.
 
.:::Chat:::.
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
.:::Óra:::.
 
.:::Háttérzene:::.
<bgsound src="http://www.geocities.com/jayswavss2/LinkinPark_Crawling.wav" loop=true>
 
.:::Beállítás kezdőlapnak:::.
Beállítás Kezdőlapnak!
 
.:::Aranyköpések:::.
 

 
.:::Szavazás:::.
Szavazz!!!
Mien legyen a fejléc?

A mostani. (4 / 6%)
A régebbi (1 / 2%)
Legyen benne Skyline!(a mostani supra helyén) (8 / 13%)
Legyen Hummer!(a mostani Supra helyén) (5 / 8%)
Legyen EVO VIII (") (8 / 13%)
Legyen BMW (") (17 / 27%)
Legyen Volvo (") (1 / 2%)
Legyen Lexus (") (4 / 6%)
Legyen Honda (") (5 / 8%)
Legyen Porsche (") (9 / 15%)

Szavazatok száma: 62

Létrehozás időpontja:
2006-10-22 16:40:03

Szavazás lezárva:
2006-11-15 17:28:19


Lezárt szavazások
 
.:::Várod már az NFSC-t?:::.
Várod már a Need for Speed Carbon-t?

Persze!! Eddig az összes NFS játék megvan. (29 / 32%)
Igen (38 / 42%)
Nem (7 / 8%)
Útálom az összes NFS játékot! (2 / 2%)
Mi az a Need for Speed Carbon? (14 / 16%)

Szavazatok száma: 90

Létrehozás időpontja:
2006-10-07 09:16:59

Szavazás lezárva:
2006-11-02 09:51:43


Lezárt szavazások
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 
.:::Tuning & Stereo:::.

                           Tuning&Stereo


.:::Véletlenszerű kép:::. 

 


 

 
 
.:::Kódok A-tól Z-ig:::.
 
.:::Gta:SA:::.

Tudom, hogy nem teljessen, ide
illik de gondoltam rakok ilyet is...

 
.:::Gta: San Andreas:::.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Navigáció: Főoldal  |Képek  |Itt Hirdess  |Vendégkönyv  |Videók

 

.:::Jákékról:::.

Egyre többet tudni meg a Need for Speed Carbonról. A sorozat évek óta a világ egyik legnépszerűbb autós játéka az arcade-kedvelők körében, s a legújabb csemete, a Carbon egyre inkább úgy tűnik, hogy hatalmasat robbant majd. Az IGN magazin nemrég tesztelhette a játék bizonyos részeit (abba ne menjünk bele, mit kínálhattak cserébe), s roppant érdekes, izgalmas kulisszatitkokat árultak el belőle. Az ilyen cikkek kizárólag egy dologra jók: négyzetére emelik az eddigi éhséget a játék iránt! Az IGN-teszt fordítása.



A játékban az utcai versenyzés két főágra bomlott. Egyesek feladva a kockázatot hivatalos, törvényes versenyeket rendeznek, ahol nem kell félniük a hivatalos közegek esetleges fellépésétől. A versenyzők másik fele ugyanakkor kitart az illegalitás mellett, bármi is legyen a tét. S ez utóbbi mód egy olyan világba vezet el minket, ahová játék még nem kalauzolt soha!

A Carbon legizgalmasabb része egyértelműen az úgynevezett Canyon Duel lesz. Ebben a versenymódban nem az nyer, aki előbb szeli át a célvonalat - pontgyűjtő-buliban veszünk részt. Két autó versenyez, két alkalommal, a kanyonban lefelé zúdulva. Az első versenyen az a feladatunk, hogy kövessük az előttünk haladót; minél közelebb kerülünk hozzá, annál több pontot szerzünk. Másodjára az ellenfelünknek lesz ugyanez a feladata: közel férkőzni hozzánk és pontokat gyűjteni. Természetesen van egy másik módja is a győzelemnek, mégpedig az, amennyiben az üldöző autó az üldözött elé tud kerülni, s 10 másodpercig tartani is tudja pozícióját. Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban a szalagkorlát átszakítható, s amennyiben ez megtörténik, a pontok helyett az autónkból megmaradt csavarokat leszünk kénytelenek megszámlálni...!

Ezen versenymódban a "sebesség" gyakorlatilag a "veszély" faktorát határozza majd meg: minél gyorsabban hajtasz (mindkét esetben erre lesz a leginkább szükséged!), annál neccesebb lesz bevenni egyes kanyarokat, egyenesben tartnai a járgányokat. Ugyan a teszten bemutatott pálya nem tartalmazott durva kanyarokat, mégsem volt soha egyenes. Ez pedig azt jelenti, hogy egyetlen nyugodt másodpercünk sem lehet a Canyon Duelek során!

Itt nem áll tehát rendelkezésünkre a csapatunk - ám csupán a játék 25%-ban fogunk 1 az 1 ellen versenyezni. A verseny java ráadásul "open-field" módban játszódik, azaz a szabadon bejárható városban. Itt játszódik a történet, ráadásul itt kell összeállítanunk csapatunkat is. Egyelőre nem tudjuk, hogy hogyan tudjuk őket irányítani, hogyan tudunk stratégiákat kidolgozni, de az biztos, hogy mi fogjuk kiválogatni, hogy ki indulhat a versenyen, s társaink értékei az idő előrehaladtával növekedni fognak.

Minden résztvevőnek 2 csoportban 6 féle értéke lesz. A két csoport az "Off track" és az "On track". Magyarra lefordítva annyit tesznek: pályán kívül és a pályán. Ezek alapján három kategóriába kerülnek majd: Blocker (Hátvéd), Scout (Megfigyelő), Drafter (Követő). Ugyan ők is képesek lesznek megnyerni a versenyeket, a főnök te vagy. Amikor csak tudnak, a segítségedre sietnek, még ha ezzel el is veszítenek pár helyezést.

A "Hátvédek" beállnak egy autó elé és megakadályozzák, hogy előzésbe kezdjen. A "Megfigyelők" előtted haladnak, felmérik a levágási és rövidítési lehetőségeket. Ezeket rádión közlik veled, ám a képernyőn vizuálisan is megjelennek majd. A "Követő" névre keresztelt kategóriában szereplők bedig eléd állnak és szélárnyékot biztosítanak 1-1 előzéshez. Amennyiben kicsúszol a pályáról, az összes kategóriájú versenyző a segítségedre siet, kipofozzák az autódat, elvonják a rendőrök figyelmét. Már régóta ismert, de azért itt is szerepeljen, hogy a Carbonban is lesznek rendőrök, de nem lesz olyan nagy szerepük, mint a Most Wantedben.

A Drift versenyt annak idején annak amerikai népszerűsége miatt építette be az Undergroundba, ám az MW érkezésével eltűnt a csúszkálós módozat. A Carbonban ugyan visszatér, de alapos ráncfelvarráson ment keresztül. A legfontosabb, hogy új pontozási rendszert vezetett be az EA. A korábbi verziókban igen egyszerűen lehetett folyamatosan csúszkálva tartani az autónkat, s így értelmetlenné vált a pontozási rendszer. A Carbonban ugyanakkor csak a kanyarokban lesznek pontgyűjtő helyek, máshol (így az egyenesekben) nem szerezhetünk pontokat.

A pontozás mindemellett új mozgáskultúra bevezetését is jóváhagyta az EA. A korábbi részekben folyamatosan trükközni kellett, fékezgetni, kanyarogni - a Carbonban erre már nem lesz szükség. A kanyarokban beérve gázd kell adnunk, a dolgunk csupán annyi, hogy irányításunk alatt tartsuk a kifaróló gépjárművet. Minden azon múlik, hogy ez milyen hosszú ideig sikerül majd! Ugyan az első percekben szokatlan lesz a Driftben az autó irányítása, mégsem nevezhető nehéznek. Mivel csupán egy irányba kell elforgatni a kormányt, a gázt pedig lenyomva kell tartanunk, az egész folyamat pofonegyszerű. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem lenne jópofa és szórakoztató a Drift, csupán megszűnt a realizmus egy halvány sugarának lenni.

Az irányításhoz pedig szorosan hozzátartozik az egyes autók különböző mozgása. A Most Wantedben ez elég korrektül létrejött, s úgy tűnik, a Carbon is ezen az úton lépdel tovább. Az autók típusuknak megfelelően különböző módon gyorsulnak és kanyarodnak majd. A már említett 3 autókategória ismét megerősítést nyert: Muscle, Exotic és Tuning típusú autók közül választhatunk. A Tuningba, ahogy az várható volt, szétextrázott Civic-szerű gépjárművek kerülnek, csili-vili tuningcsodák. A Muscle-kategória a 60-as 70-es évek klasszikus verdáit idézi meg, míg az Exotic-ba az elsősorban a milliomosoknak szánt luxusverdák kerülnek majd, többszáz lóval a motorháztető alatt. A három kategória természetesen messziremutatóan különbözik egymástól. A Tuning a leggyorsabb és a legjobban irányítható kategória; a Muscle rettentő erős, de rosszul irányítható autókból áll (tehát kiváló csúszkálásra); az Exoticban a gyorsaság és a vezethetőség kiváló, ám építeni nem nagyon lehet rajtuk.

A gyakorlatban a legnagyobb különbség a Muscle és a többi kategória között van, ám minden bizonnyal a Tuning és az Exotic kategória a végleges verizó megjelenésekor jobban elkülönül majd egymástól. Az "izomautókat" borzalmasan élményszerű vezetni - hatalmas drabális lóerőtartályok, mondhatni, több erő van bennük, mint amennyinek a kezelésére egyáltalán alkalmasak lennénk. Pont a darabosságuk miatt rajonganak értük szerte a világban, így az EA sem hagyhatta ki az új NFS-ből. A Tuner és Exotic kategóriák nem nyújtanak ennyi újdonságot, vezethetőségük hasonlít az MW-ben megtapasztalthoz. Nagyon gyorsak és jól vezethetők, s egymástól lényegesen kevésbé különböznek, mint a Muscle kategória tagjaitól. Megjegyzendő azonban, hogy minden kategóriából csupán 1-1 autó kipróbálására volt lehetőség, így nem alkothatunk korrekt ítéletet, nem beszélve arról, hogy az EA-nek még hosszú hónapok állnak a rendelkezésére a játék finomítására.

Az egész vezetés-dolog legnagyobb élményét ugyanakkor a fékezés nyújtotta. Míg a legtöbb játékban a fékezés nem ad élethű visszajelzést, a Carbonban teljesen olyan érzésünk lehet, mintha valódi fékpedálra taposnánk. Valahogy úgy éreztük, hogy túl mélyre tapostunk a pedálra, a kerekek leblokkoltak és nehezen irányíthatóvá válik a verdánk. A Canyon Duelek alkalmával például érdemes többször, kisebbeket fékezni (akárcsak a valóságban), így könnyebben tudjuk az uralmunk alatt tartani a tonnányi autókat.

A másik legnagyobb újdonság az úgynevezett Autosculpe rendszer, ennek segítségével tuningolhatjuk autóinkat. Mindenben szabadkezet kapunk, mi állíthatjuk be a dolgok nagyságát, mélységét, szögét, minden a mi uralmunk alá került. Összesen 10 kategória van, s mindegyik kategória további alkategóriákkal, s azok változatával rendelkezik. Példának okáért ha a kerekket szeretnénk kicsit megszépíteni, akkor először a gumi szélességét, mintázatát, magasságát határozhatjuk meg, majd a felni milyenségét, nagyságát, mélységét. A motorháztető esetén a légbeömlők szögét és állását változtathatjuk, a superchargerek magassága is tőlünk függ... és ugyanígy a szárnyaknál és bármilyen egységnél, amit csak el tudunk képzelni. A variációk számát egyszerűen lehetetlen meghatározni - a teszt során is ezernyi lehetőség felírására volt lehetőség, pedig csak egy bemutatóverzióról volt szó.

Végül azt kaptuk a Carbontól, amit el is vártunk. Épp eleget megtartva az elődök pozitív oldaláról, rengeteg újdonságot felmutatva lenyűgözi az embert. Az utóbbi évek egyik legnagyobb játéka lehet novemberben, a megjelenés hónapjában. Jelenlegi információk szerint minden népszerű platformra megjelenik majd.

 
.:::Ne lopj!!:::.
 
.:::Mi a kedvenc autómárkád ezek közül?:::.
Mi a kedvenc autómárkád?

Audi
BMW
Volvo
Lexus
Honda
Suzuki
Hummer
Toyota
Porshe
Ferrari
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
.:::Figyelem!!:::.
***** Légyszi hogyha már ittvagytok, regizzetek és írjatok a chatre!!  *****
 
.:::Látogatók száma:::.
Indulás: 2006-04-25
 
.:::Mennyi Idelye is?:::.
 
.:::Hány látogató online?:::.
látotagó olvassa a lapot.
 
.:::Linkek:::.
 
.:::Mien az oldal?:::.
Mien az oldal?

Király!
Hát.....
Lehetne jobb is
Szar
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

http://image.jeuxvideo.com/images/xb/n/f/nfu2xb00b.jpg

 



 .:::MSN belépő:::.

.:::Szótár2:::.
morphologic
webforditas.hu
webforditas.hu
webforditas.hu
 
.:::Wuumm...wuumm...:::.
 
.:::Naptár:::.
2024. Október
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
.:::Kössz:::.

 
.:::Szavazás:::.
Osztályozd az oldalt !!
Mien az oldal, ha a legjobb a 10?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
.:::Játékok:::.
 

 
.:::Kedvencekhez!!!:::.
Tégy a kedvencekhez!
 
.:::Ne lopj!:::.
 
.:::Szavazás:::.
A szavazást 100nál lezárom!
MI legyen több?

Videó
Kép
Puzzle
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 


 

 

 Maximum Tuner
 

Reklámfelület

kiadó!

érdeklődni

a

gcfankid@hotmail.com

e-mail

címen

lehet!

 



Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?